عاشقانه عارفانه صادقانه عاقلانه ....................
 
دل نوشته های من

با سلام خدمت تمامی دوستان گلم . ادما بعضی وقتا احساس می کنن نمی تونن حرف دلشونو هر جایی بزنن منم این وبو درست کردم که افکارم و حرفای دلمو توش بزنم.

 
 

عاشقانه عارفانه صادقانه عاقلانه ....................
ارسال شده در 25 / 2 / 1389برچسب:, - 16:46

 سلام دوستان خوبين خوشين

 

چه خبرا ببخشين كه من نمي تونم زياد سر بزنم

 

چون اولا مشغله هاي زيادي دارم دوما  مسافرت مشهد مقدس بودم سوما اينكه ديگه حس نت اومدن نيست

 

 

اما تصميم گرفتم كه از اين به بعد در اپهاي وبلاگم

 

شعرايي رو قرار بدم كه دوستشون دارم

 

و ازشون لذت مي برم

 

اميدوارم كه شمام از اين شعرها خوشتون بياد

 

و با نظرات قشنگتون اين وبلاگ. روز به روز بهتر و شاد تر كنيد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده النا